Değişim ve İade Politikası

 

THE NORTH FACE İNTERNET İADELERİ
 

The North Face olarak sattığımız her şeyin kalitesinin arkasında duruyor ve ekipmanlarınızdan memnun olmanızı umuyoruz. Herhangi bir sebepten memnun değilseniz, 30 gün içinde iadenizi memnuniyetle kabul ederiz. İadeleriniz, ürünlerinizi teslim aldığınız şekilde kullanılmamış, güvenlik etiketi sökülmemiş halde ve orijinal ambalajında (el etiketi de dahil olmak üzere), fatura çıktısı ile birlikte kargoya verilmeli ve iade adresimize postalanmalıdır.

Kargonuzu 908943748 kodunu kullanarak MNG Kargo şubelerinden gönderebilirsiniz

İADEMİ NASIL BAŞLATABİLİRİM?

 

1) İADE TALEBİNDE BULUNMAK

Sitenin sağ üst köşesinde yer alan üye girişi alanından üyelik bilgileriniz ile hesabınıza girişinizi yapmanız gerekmektedir. Üye girişinizi gerçekleştirdikten sonra Hesabım > Siparişlerim başlığı altından iadesini gerçekleştirmek istediğiniz ürün/ürünlerin yer aldığı siparişi bulmanız ve detayına gitmeniz gerekmektedir. İadesini gerçekleştirmek istediğiniz ürün/ürünleri seçmek için iade etmek istiyorum butonuna tıklamanız gerekecektir. Açılan ekran üzerinden iade nedeninizi seçerek iade talebinizi yaratabilirsiniz.

2) İADENİZİ PAKETLEYİN

İade etmek istediğiniz ürün/ürünleri, e-fatura çıktısı ile birlikte paketleyiniz. e-Fatura çıktısı üzerinde yer alan iade nedenlerinden birini seçerek ıslak imzanız ile birlikte iade nedeninizi beyan etmeniz gerekmektedir. Faturası bulunmayan iadeler işleme alınmayacaktır.Kargonuzu size ilettiğimiz paketinizin ağız bölümünde ikinci bir bant yer almaktadır. Siparişinizdeki ürün ya da ürünleri iade etmek için aynı poşet veya benzer bir malzeme ile paketleyebilirsiniz. Ayakkabı ürünlerinin iadesini gerçekleştirirken de kutularının kargo sürecinde hasar görmemesi için aynı şekilde paketleyerek kargo firmasına teslim etmenizi rica ederiz.Çadır ve uyku tulumu ürünlerinin iadesinin kabul olması için ürünün kılıfı ve tüm parçalarının eksiksiz ve hasar görmemiş olması gerekmektedir. Bu ürünlerin kargo sürecinde hasar görmemesi için kendi kılıflarının haricinde ek bir koruyucu ambalaj ile paketleyerek kargo firmasına teslim etmenizi rica ederiz.

3) PAKETİNİZİ KARGO ŞİRKETİNE TESLİM EDİNİZ

Paketinizi karşı ödemeli olarak MNG kargoya öncelikle cari anlaşma kodumuz olan 908943748 numaralı kodu vermeniz, sonra hesabından aldığın iade kodunu vermeniz gerekmektedir. Kargonuzu teslim ederken herhangi bir ücret ödemenize gerek bulunmamaktadır. Destek için 0850 333 63 94 numaralı telefonu arayarak The North Face Müşteri Hizmetleri'ne ulaşabilirsiniz. Kargo süreci ile ilgili daha detaylı bilgi almak için iade başlığı altında yer alan sık sorulan sorulardan faydalanabilirsiniz.

4) İADE TALEBİNİZİN KABUL EDİLMESİ

İade talebinizi gerçekleştirdiğiniz anda bir bilgilendirme e-postası alıyor olacaksınız. İade ettiğiniz ürünler kargo firması aracılığıyla depomuza ulaştığı ve incelemesinin başladığı an yeniden bir bilgilendirme alıyor olacaksınız. İadenizin kabul edilmesi ve beraberinde ödemesinin iade edilmesi durumunda sistemimiz üzerinden yeniden bilgilendirme tarafınıza gerçekleştiriliyor olacak. İade sürecinizde sorun yaşandığına inanıyorsanız müşteri hizmetleri ekibimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

İade politikanız nedir?

Ürünlerinizi teslim aldıktan sonra 30 gün içinde iade etmenize izin veriyoruz. İade edilen ürünler kullanılmamış, aldığınız durumda ve orijinal ambalajında olmalıdır. Daha fazla bilgi için lütfen İade Politikamızı okuyun.

Değişim politikanız nedir?

Siparişinizdeki bir ürünün beden, renk ya da farklı bir ürün ile değişimini talep etmeniz durumunda, öncelikle müşteri hizmetleri birimimiz ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Müşteri hizmetleri ekibimize hafta içi 09:00 - 18:00 saatleri arasında ulaşabilirsiniz. Müşteri Hizmetleri ekibimize ulaşabileceğiniz telefon numarası : 0850 333 63 94

Müşteri hizmetleri ekibimizin sizi yönlendirmesi ile öncelikle değişimini gerçekleştirmek istediğiniz ürünlerin iade koşullarına uygun olup olmadığını kontrol ederek, iade kuralları gereği fatura, iade sebebinizin açık beyanı ve imzanız ile birlikte kargo firmasına teslim edilmek üzere paketlenerek hazırlanması gerekmektedir.

MNG Kargo firması ile ürünlerinizi karşı ödemeli olarak iade depomuza gönderebilirsiniz.

İade Depo Adresimiz : Hamidiye Mah. Girne Cad. Çelik-Özer İş merkezi No:49 Zemin Kat Kağıthane / İstanbul

Değişim yapılması için iletmiş olduğunuz ürünler depomuza ulaştığında, ekibimiz tarafından incelenecek, iade kurallarına uygun olması ve değişim işlemini gerçekleştirerek yeniden satın almak istediğiniz ürünün stoklarımızda bulunması durumunda yeni ürünün teslimat adresinize gönderilmek üzere sevk edilecektir.

Arada ödeme farkı oluşması durumunda yeni ürünün gönderilebilmesi için aradaki ödeme farkını geçrekleştirmenizi beklememiz gerekecektir. Aradaki ödeme farkının gerçekleştirilmesine kadar geçen süre içerisinde satın almak istediğiniz yeni ürünün stokları tükenir ise iade politikası işleyecek ve depomuza göndermiş olduğunuz ürünün bedeli tarafınıza gerçekleştirilmiş olacaktır. Stoklarımız değişim işlemi süresince rezerv edilmemektedir. Bu nedenle yaşanabilecek stok yetersizliği durumundan firmamız sorumlu değildir.

Siparişimi iade edersem kargo ücretimi de iade edecek misiniz?

Sitemiz üzerinden gerçekleştirdiğiniz alışverişe konu olan tüm ürün/ürünlerin iadesi gerçekleştirildi ise kargo masrafı için para iadesi alabilirsiniz. Ancak siparişin bir kısmını iade ettiyseniz kargo ücreti için bir iade durumu söz konusu olmamaktadır.

Para iademi ne zaman alacağım?

Para iadeniz, iade ettiğiniz ürün kalite güvence ekibimiz tarafından incelendikten sonra işleme alınacaktır. İade onaylandıktan sonra, The North Face® tarafından para iadesinin ödeme hizmetleri sağlayıcınıza (örneğin kredi kartı firmanıza) yapılması 14 gün kadar sürebilir. Lütfen dikkat: Ödeme hizmetleri firmasının size geri ödeme yapma süresi firmaya bağlı olarak değişiklik gösterebilir.

Daha fazla bilgi için buraya tıklayarak online mağaza müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz.

İade edilen tutar yanlış ise ne yapmalıyım?

Müşteri hizmetleri ile iletişime geçmek için buraya tıklayın. Sorunu mümkün olan en kısa sürede çözeceğiz.

Yanlış ürün gönderildiyse ne yapmalıyım?

Yanlış bir ürün gönderildiyse Buraya tıklayarak müşteri hizmetleri temsilcilerimizden biriyle iletişime geçmenizi öneririz.

Ürün hasarlı veya kusurlu olarak teslim edildiyse ne yapmalıyım?

Hasarlı veya kusurlu bir ürün teslim edildiyse buraya tıklayarak müşteri hizmetlerimizle iletişime geçmenizi öneririz.

The North Face® mağazalarından satın aldığım ürünleri internetten iade edebilir miyim?

İnternetten iade politikası yalnızca www.thenorthface.com.tr adresinden satın alınan ürünler için geçerlidir.

E-posta adresinize gönderilen linki tıkladıktan sonra, üyelik işleminiz tamamlanacaktır.